środa, 9 czerwca 2010

'Mom Idol " by Weronika




Fotka nr 1- Moja mama w wieku 22 lat podbija stolice Kuby, Hawanę. Poza na Kate Moss i romantyczny styl hippi. To za pewne po niej odziedziczyłam zamiłowanie to romantycznych sukienek i kwiatów.
Fotka nr 2- Kubańskich wojaży ciąg dalszy, a moja mam w stroju na dziewczynę z dzikiego zachodu- jeans i bufiasta koszula, niczym Rodeo Jane:) To początek lat 80-tych, w polskich, a tym bardziej Kubańskich sklepach- pustki, ale moja mama i babcia przy pomocy swej dzielnej krawcowej zawsze szykowne.
Fotka nr 3- ślub moich rodziców. Moim zdaniem szczyt stylu, fioletowa suknia zaprojektowana przez mamę i kwiat we włosach. Scena niczym z Love Story. Jakże żałuję, ze sukienka nie zachowała się do dziś!
Fotka4, 5- Już ze mną, czyli początek lat 90-tych. Jak widać, mama miała wpływ na mój styl już od najmłodszych lat i uwielbiała obierać mnie na swój wzór i podobieństwo. Hitem były szerokie chińskie podkoszulki i jeans.
Fotki 6, 7- Dla porównania- matka i córka dziś. Matryca stylu i jej nieodrodna córa.

Weronika










Konkurs "Mom Idol" trwa, do wygrania Vouchery na zakupy w A&E Vintage Store. Więcej informacji na temat udziału w konkursie tutaj: http://aevintagestore.blogspot.com/2010/05/mom-idol-konkurs-wygraj-voucher.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz