piątek, 21 maja 2010

"MOM IDOL" konkurs A&E. Wygraj Voucher!

Weź udział w konkursie "Mom Idol", dzięki któremu możesz pochwalić się swoją Mamą i opowiedzieć o swoich pierwszych inspiracjach w modzie. Przyślij zdjęcie swojej Mamy w ulubionej sukience/stroju z dawnych lat. Nadesłane zdjęcia zostaną opublikowane na A&E blog,
a 3 najciekawsze zostaną nagrodzone!
-Zwycięzców ogłosimy 11 czerwca 2010.
-Do wygrania: 3 vouchery na zakupy w A&E Vintage Store w wysokości 100 zł + wysyłka gratis.
-Zdjęcia prosimy kierować na adres: ae@aevintagestore.com

Take part in the "Mom Idol” competition! You can brag about your Mom and tell us how her fashion style inspired your own. Send photo of your Mom in your favorite vintage outfit. Your photo will be published on A&E blog and the best 3 will get prices.
- We will select the Winners on June 11, 2010
- You can win: one of 3 vouchers for shopping at A&E Vintage Store for 100 PLN and free delivery
- Send your photos to: ae@aevintagesore.com





Moim pierwszym idolem w kwestii mody była oczywiście moja Mama. Uwielbiałam oglądać i przymierzać jej ciuchy, co więcej pod ręką były zawsze karnawałowe sukienki, które były kluczowe we wszelkich
zabawach z moimi koleżankami. Uwielbiałam przeglądać stare zdjęcia Mamy, na których prezentowała piękne sukienki i buty. Męczyłam ją godzinami, żeby koniecznie przypomniała sobie gdzie te rzeczy zapodziała lub komu oddała. Byłam zdesperowana żeby pewnego dnia je odzyskać ;)! Pewnie stąd słabość do rzeczy vintage!

Ewa, A&E



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz