niedziela, 23 maja 2010

"Mom Idol" by Aleksandra



Długo czekałam żeby w końcu móc się Nią pochwalić
i nareszcie mogę to zrobić! :) Odkąd tylko zaczęłam interesować
się modą i zobaczyłam zdjęcie mojej mamy w tych cudownych
kwiecistych pumpach wiedziałam, że tylko Ona będzie moją prawdziwą
inspiracją. I tak zaczęłam przeglądać Jej zdjęcia z młodości,
zachwycona nimi byłam niezmiernie. Zawsze się wyróżniała, bawiła
modą zachowując przy tym swój niewątpliwy dziewczęcy urok.
Najlepsze jednak jest to, że mimo upływu lat Ona nadal potrafi
to robić! Pełna wdzięku i klasy jest moim najlepszym modowym doradcą.

Aleksandra






Konkurs "Mom Idol" trwa, do wygrania Vouchery na zakupy w A&E Vintage Store. Więcej infomracji na temat udziału w konkursie tutaj: http://aevintagestore.blogspot.com/2010/05/mom-idol-konkurs-wygraj-voucher.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz