czwartek, 10 czerwca 2010

"Mom Idol" by Magda








:) to już pisze komentarze mamy
zdjęcie 1: powrót ze spaceru :)
bistorowa fioletowa spódnica i zamszowa kurtka
zdjęcie 2 : mama w sukience w paski w pierwszej pracy ( elbląska Renoma) : " nie lubiłam tej sukienki , była ze strasznie sztywnego materiału... "
zdjęcie 3 : byłam bardzo dumna z tych rajstop, wiedziałam wtedy , ze prążki na rajstopach dla mnie muszą być pionowe :), niestety nogi i tak w nich kiepsko wyglądały :D
zdjęcie 4: kozuchowcy :)
zdjęcie 5: moda narciarska , jako jedyna która nigdy nie wróci już na stoki narciarskie - opływowa moda - nie wiem jak oni mogli przeżyć bez grubych kurtek i czapek - no chyba , ze to była tylko sesja zdjęciowa ;)
zdjęcie 6: ulubione mojej mamy - wakacje w krynicy morskiej - spódnica była czerwona z tzw. pieluchy , a bluzka przywieziona z wakacji w Rumunii - w bluzce chodzę do dziś i w zeszłym roku miałam ja w podroży po Rumunii - zrobiła furorę wśród Rumunów :D

Magda





Konkurs "Mom Idol" trwa, do wygrania Vouchery na zakupy w A&E Vintage Store. Więcej informacji na temat udziału w konkursie tutaj: http://aevintagestore.blogspot.com/2010/05/mom-idol-konkurs-wygraj-voucher.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz