poniedziałek, 24 maja 2010

"Mom Idol" by Maria


Przedstawiam zdjęcie mojej mamy-idolki; do teraz nie mogę jej
darować, że wszystkie ubrania powyrzucała, myśląc, że nigdy nie będą
modne, a teraz widuję ciuchy podobne do jej ciuchów na stronie AE.
Na zdjęciu ma najbardziej szalone buty, w jakich kiedykolwiek ją
widziałam - jej chłopak z czasów liceum, który robił jej to zdjęcie,
powiedział mi, że szukał jej tych butów po całym Trójmieście
miesiącami, a ona znosiła je tak, że nadawały się do wyrzucenia,
po trzech założeniach. Podobno robiła tak z każdą parą butów,
tymczasem teraz to na mnie kręci nosem, że mam tysiące par
i każda wygląda za-bardzo-vintage już po paru okazjach:)

Maria







Konkurs "Mom Idol" trwa, do wygrania Vouchery na zakupy w A&E Vintage Store. Więcej infomracji na temat udziału w konkursie tutaj: http://aevintagestore.blogspot.com/2010/05/mom-idol-konkurs-wygraj-voucher.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz