poniedziałek, 24 maja 2010

"Mom Idol" by Hania




Zdjęcie pochodzi z roku 1984 i obrazuje moje pierwsze modowe rozterki.
Siostra: so gypsy! Jej "cygańskie" wdzianko, eksploatowane przez wszystkie znajome dzieci w wieku przedszkolnym, stanowiło - jak wynika ze zdjęcia - absolutny must have sezonu mego niemowlęctwa.
Mama: so 80'! Na zdjęciu nie wyglądam na zbyt zainteresowaną maminą stylizacją (ta fryzura! ten makijaż!), ale dziś za tę spódnicę i bluzkę oddałabym pół swojej szafy. Niestety, gdzieś przepadły, choć w mojej rodzinie króluje zwyczaj "odkładania, bo się przyda".

Siermiężny rok 1984 - apogeum stylu, za którym dzisiaj przepadam. Słyszę często, że jeśli ktoś dobrze pamięta określoną tendencję w modzie, która powraca po latach, nie będzie w stanie ponownie się do niej przekonać, bo jest ona dla niego zbyt obciachowa, kiczowata, siermiężna. Nie mogę się z tym zgodzić. Doskonale pamiętam legginsy, marmurki, plastikowe klipsy i sprane bluzy dresowe. Powróciły do mnie po 20 latach i uwielbiam je tak, jak uwielbiałam we wczesnej podstawówce. Kiedy oglądam zdjęcia Mamy z lat 80. i 90., jestem zachwycona. Nieświadomie poszukuję podobnych lub takich samych ubrań. Niedawno udało mi się kupić w A&E Vintage Store marmurkową spódnicę. Po konsultacji z Mamą, okazało się, że miała kiedyś identyczną. Dawno nie się tak nie cieszyłam z żadnego zakupu!

Fajnie, że jesteście.
Serdecznie pozdrawiam!
Hania







Konkurs "Mom Idol" trwa, do wygrania Vouchery na zakupy w A&E Vintage Store. Więcej infomracji na temat udziału w konkursie tutaj: http://aevintagestore.blogspot.com/2010/05/mom-idol-konkurs-wygraj-voucher.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz