sobota, 6 sierpnia 2011

Vintage Queen – Behind blue eyes

W cyklu Vintage Queen prezentujemy Agnieszkę autorkę bloga Behind blue eyes, która olśniła nas swoim minimalistyczno-rustykalnym stylem, w który w mistrzowski sposób wplata perełki vintage. Zadaliśmy Agnieszce kilka pytań dotyczących jej własnej wizji na temat rzeczy vintage, posłuchajcie…


Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z vintage i jaka była twoja pierwsza wyszperana rzecz vintage?

Moja pierwszą rzeczą vintage była czerwona kopertówka, którą wyszperałam w szafie babci.


Jaka jest Twoja stylistyczna interpretacja vintage i gdzie znajdujesz swoje inspiracje?

Moją największą inspiracją są oczywiście inne bloggerki, a także szafa z lat młodzieńczych mojej mamy. Dużo inspiracji czerpie z ulicy. Widząc dobrze ubranych ludzi, aż mam ochotę zajrzeć do pobliskiego sh.



Na jaką rzecz vintage obecnie 'polujesz'?

Obecnie poluję na jeansowe marchewy, których szukam bez owocnie już od pół roku.


Które produkty z asortymentu A&E Vintage najlepiej odzwierciedlają Twój styl?

Najchętniej przygarnęłam marchewy versace, torebki na długim pasku i ażurowe bluzeczki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz